Prva godišnjica

 Nekako u ovo vreme, prošle godine, zvanično je radionica "Moj AmiAmi" počela sa radom. Vreme je brzo prošlo, ja sam prezadovoljna kako se moja zamisao polako ostvaruje, a još mi je važnije da sam uspela da osvojim vaše simpatije i da postoje ljudi sa kojima sam uspela da ostvarim povezanost kroz entuzijazam vezan za moju "amigurumi" priču.
 Povodom prve godišnjice, stigla je nova igračka, velika, prelepa, zanimljiva i ona će "otvoriti" niz akcija, povoljnosti i darivanja koje sam u narednom periodu osmislila za vas, verne pratioce i simpatizere mog bloga i fb stranice. U centru pažnje je Poni (30x23cm) koji je dostupan po promotivnoj ceni, a posebna pogodnost je što je besplatna dostava na teritoriji cele Srbije. Ako vam se sviđa i ako želite da bude vaš, pišite mi na e-mail adresu, ili mi pošaljite poruku na fb.





Нема коментара :

Постави коментар